Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا

تاثیر مدارس دو زبانه بر یادگیری و آینده دانش آموزان

مدارس دو زبانه با توجه به ابعاد زبانی و فرهنگی متنوع، به دانش آموزان این امکان را می دهند تا در بستری مناسب به یادگیری زبان دوم بپردازند. تمام چیزی که برای والدین دانش آموزان اهمیت دارد، این است که برای آینده آنان قدمی موثر بردارند. با ثبت نام فرزندتان در دبستان پسرانه ای که دو زبان در آن تدریس می شود، مهارت های او را بالا ببرید. تدریس و آموزش به صورت دو زبانه، باعث فعالیت بیشتر نیمکره های مغز کودک می شود. اگر قصد سرمایه گذاری مطمئن برای فرزندتان را دارید، با ثبت نام او در دبستان دو زبانه پسرانه ویستا می توانید آن را محقق سازید.

مطمئن باشید دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا، فضایی حرفه ای جهت آشنایی فرزند شما با زبان انگلیسی فراهم آورده است. هر مطلب مفیدی که در کودکی به افراد آموزش داده شود، می تواند آینده آنان را تا حد زیادی روشن سازد.

 یادگیری زبان انگلیسی در کنار زبان فارسی، آن هم در حاشیه عناوین گوناگون، کودکان را به یادگیری سایر زبان ها علاقه مند می سازد. همچنین توجه داشته باشید که انگلیسی مانند پیش نیازی برای تمامی مباحث زندگی، کاربرد دارد. دبستان دو زبانه ایران اروپا با به کارگیری شیوه های نوین آموزش به صورت دو زبانه، استعداد های فرزند شما را شکوفا می سازد.

فواید تحصیل در دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا

از فواید آموزش انگلیسی در کنار زبان فارسی که زبان مادری فرزندان این مرز و بوم به حساب می آید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

افزایش اعتماد به نفس هم در سنین پایین و هم در بزرگسالی، به علت اطلاعات و آگاهی از زبانی، غیر از فارسی.

ترویج آموزش زبان انگلیسی در سایر سطوح آموزشی.

شکوفایی استعداد های پنهان دانش آموزان در زمینه یادگیری زبانی جدید.

افزایش شور و شوق دانش آموزان در مطالعه کتاب ها و مجلات به زبان انگلیسی.

امکان ارتقای سطح زبان انگلیسی در بزرگسالی به صورت سریع تر و با پیش زمینه ذهنی.

هدف اصلی دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا

تدریس در دوره‌ های جامع آموزش زبان انگلیسی و تقویت این مهارت به صورت حرفه‌ای انجام می شود. این تدریس با استفاده از برنامه‌ریزی مدون و استفاده از منابع به روز و استراتژی‌های نوین باعث افزایش سطح علمی فرزندان شما می‌شود.

در این دبستان علاوه بر تمرکز بر زبان اصلی یعنی انگلیسی، دوره‌های زبان دیگری مانند فارسی و غیره نیز برگزار خواهد شد.

لازم است بدانید آزمون تعیین سطح در این مدارس برای آشنایی با سطح زبان کودکان شما به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. زمان تعیین شده برای تعیین سطح نیز توسط کارفرما تعیین می‌شود و نتیجه آن ظرف دو روز کاری اعلام خواهد شد.

لازم است بدانید این آزمون به صورت شفاهی و شامل یک مصاحبه جامع برگزار می شود که مدت زمان آن بر اساس سطح زبان کودک شما و پیچیدگی‌هایی که در زبان انگلیسی وجود دارد مشخص خواهد شد. به صورت کلی این زمان بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه متغیر است.

لازم است بدانید متدهای آموزشی که در این دبستان‌ها استفاده می‌شود شامل روش‌های تلفیقی است.

بر اساس این متد تلفیقی، تمرکز اصلی کارکنان دبستان بر روی آماده سازی زبان کودکان شما جهت برقراری ارتباط و نیازهای آنان می‌باشد. به صورت کلی لازم است بدانید تمامی هدف مجموعه دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا، ارتقا مهارت گفتاری و پیشرفت چشمگیر در فرزندان شما است.

مدرسان و کادر آموزشی در دبستان دو زبانه پسرانه ایران اروپا

افرادی که در این مدرسه به تدریس مشغول هستند موفق‌ترین متخصصان زبان هستند که دارای کارنامه علمی درخشانی از مراکز معتبر می باشند.

برای تدریس در این مجموعه، قوانینی وجود دارد. استادانی که در این مدارس به تحصیل مشغول هستند دارای حداقل سن ۲۵ سال می‌باشند و قبل از تحصیل، اطمینان حاصل می‌شود که همگی آنها از لحاظ پختگی رفتار و رشد شخصیتی دارای حد بسیار مطلوبی باشند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید تمامی استادانی که در این کلاس‌ها به تحصیل مشغول هستند دوره‌های روانشناسی کودک و نوجوان را زیر نظر مجرب‌ترین روانشناسان حال حاضر در دنیا گذرانده اند و دارای ارتباط موثر و قوی با دانش آموزان هستند.

 همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم دبستان مهمترین مقطع تحصیلی برای هر دانش آموز به حساب می‌آید. در نتیجه این مقطع باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا در آینده تحصیلی فرزندان شما تاثیر مثبت بگذارد. قطعاً با ثبت نام فرزندان خود در دبستان پسرانه دو زبانه ایران اروپا، آینده روشنی را برای فرزندان خود رقم خواهید زد.

بهترین سن برای یادگیری زبان‌های مختلف

شاید عده‌ای از والدین تصور کنند که سن مناسب برای یادگیری زبان‌های غیر از زبان مادری، در نوجوانی فرزندانشان می‌باشد. در حالی که این چنین نیست. تحقیقات علمی ثابت کرده است که مناسب‌ترین سن برای یادگیری زبان‌های مختلف، در خردسالان بین ۳ تا ۸ سالگی و در کودکان بین ۸ تا ۱۱ سالگی می‌باشد. در این دوره‌های آموزشی، زبان انگلیسی بر اساس سیستم‌های آموزش بین‌المللی و مخصوص کودکان رده‌های سنی ۴ تا ۱۰ سال با کتاب‌های مخصوص این سن برگزار می‌شود.

خصوصیات کلاس های برگزار شده در مدارس ایران اروپا

 در این کلاس‌ها با بهره‌گیری از سیستم‌های نوین آموزشی روز دنیا ،درک مفاهیم برای کودکان بسیار راحت‌تر از قبل شده است.

همچنین آموزش‌ها به صورت کلاس‌های ترمیک و با توجه به درخواست اولیا برگزار می‌شود.

 آموزش سایر زبان‌ها به خواست اولیا نیز به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی برگزار خواهد شد

کلاس‌ها با توجه به رده سنی و سطح علمی کودکان اجرا می‌شود.

هدف اصلی در این کلاس‌ها ایجاد روابط اجتماعی و پیشرفت سطح علمی کودکان می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید در این کلاس‌ها از روانشناسان کودک نیز استفاده می‌شود تا آموزش در بالاترین سطح خود اجرا شود. در این فضای آموزشی شاهد آموزش به صورت نوین و متفاوتی خواهید بود. آموزش کاملا به صورت متفاوت می‌باشد و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و تربیتی سعی در پیشرفت و ارتقای سطح علمی کودکان می باشد.

آموزش در این مدارس به شکلی است که رویکرد جهانی دارد و مبتنی بر الگوهای برنامه درسی می‌باشد.

سخن پایانی

در پایان لازم است بیان کنیم در این مدارس علاوه بر آموزش زبان‌های مختلف، به کودکان شما موارد اجتماعی و فرهنگی نیز آموزش داده خواهد شد. در ضمن این آموزش‌ها در سطح بین المللی هستند و با پشتوانه تجربه‌های کاربردی و با استفاده از سفیران مدرسه به فرزندان شما انتقال داده خواهد شد.

Call Now Button