Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دبستان تیزهوشان پسرانه

دبستان تیزهوشان پسرانه ایران اروپا

دبستان تیزهوشان ایران اروپا نه فقط یک هلدینگ موفق، بلکه مجموعه ای پیشرو از نظر کیفیت تحصیلی برای دانش آموزان دوره ابتدایی است تا تحت نظر بهترین مدرسان آموزش ببینند. آن چیزی که در این مجموعه کاملا تضمین شده است، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و آموزش و پرورش آنها با کیفیتی بهتر در مقایسه با مدارس عادی و البته بر اساس سرفصل های مصوب و بروزترین متدهای تدریس می باشد. در این دبستان ضمن توجه به نیازهای آموزشی بچه ها، بهترین امکانات تفریحی و رفاهی بر اساس آخرین امکانات روز دنیا برای آنها فراهم می شود. از این رو، دبستان ایران اروپا را باید یک مرکز آموزشی ایده آل و همه چیز تمام دانست که فرزندان شما از تحصیل در آن قطعا خوشحال هستند.  

دبستان پسرانه ایران اروپا و گفتنی های آن!

دبستان تیزهوشان پسرانه ایران اروپا یکی از معدود دبستانهای ایرانی با سَبک اروپایی و سطح پیشرفته است که در سال ۱۳۸۸ برای اولین بار در غرب تهران افتتاح شد. این مدرسه در دوره ابتدایی فعالیت دارد و در آن برازنده ترین امکانات آموزشی و رفاهی برای نوآموزان فراهم گشته است. در این هلدینگ آموزشی رده های سنی مختلف امکان آموزش دارند و به عنوان یک آموزشگاه بین المللی، نوآموزان با بهترین کیفیت آموزش می بینند. 

این مجموعه در حال حاضر از ظرفیت بیش از ۱۴۰۰۰ نفر برخوردار است. از طرفی، با توجه به امکانات رفاهی و اسکان در نظر گرفته شده برای اعضای این مرکز، تمام داوطلبان از سراسر کشور امکان حضور در این آموزشگاه و بهره مندی از خدمات آن را دارند. در این خصوص در ادامه مطلب بیشتر صحبت خواهد شد؛ با ما همراه باشید.

 

کیفیت تحصیلی در مدرسه ایران اروپا

آنچه سبب تمایز و برتری مدرسه ایران اروپا در میان مراکز مشابه شده است، به برتری آن از نظر کیفیت آموزشی مربوط است. در این مرکز تیزهوشان، ضمن آنکه بهترین متدهای تدریس در دستور کار مجموعه است، معلمان نیز از رزومه کاری قوی تر برخوردار هستند. به علاوه، متناسب با استعداد و توان یادگیری نوآموزان از شیوه های تدریس متنوع استفاده می گردد. با این کار، سطح یادگیری مباحث در دانش آموزان بالا رفته و فهم درس آسان‌ تر می‌ شود. 

شیوه های تدریس مخصوص و استفاده از امکانات مکمل مانند سیستم های صوتی و تصویری، تجهیزات آزمایشگاهی، پاورپوینت و امکانات مشابه متناسب با نیاز و سطح دانش بشر امروزی قدرت یادگیری را تقویت کرده و مباحث را برای دانش آموزان بهتر جا می اندازد. 

استفاده از کتب اختصاصی ضمن درس از دیگر علل تاثیرگذار بر کیفیت بالای آموزشی در این مجموعه است. جالب است بدانید در این مجموعه برخی از کتب اختصاصی برای نوآموزان این مدرسه تالیف می شوند که سطح مطالب علمی آنها بسیار استاندارد و کامل و زبان آنها گیرا است. با وجود این کتب آموزشی، فراگیری درس برای فرد آموزنده راحت تر و شیرین تر می شود. به عبارت دیگر وجود چنین کتاب‌ هایی منجر به استقبال بهتر دانش آموز از مطالب می شود و در تسهیل یادگیری آنها نیز موثر است. 

 

برنامه های آموزشی 

دبستان ایران اروپا دارای برنامه های آموزشی متنوع می باشد و خدمات ارزشمندی در راستای افزایش سطح کیفیت آموزش ها و یادگیری بهتر دروس ارائه می دهد. 

استعدادیابی جزو اولین و بهترین خدمات آموزشی ارائه شده در مجموعه ایران اروپا است. این مورد به عنوان یکی از ارکان اصلی یادگیری به صورت اصولی از همان بدو ورود نوآموزان در دستور کار مشاوران مجموعه است. با انجام تخصصی این کار، نه تنها می توان اطلاعاتی کامل از سطح استعداد کودک به دست آورد، بلکه شیوه های آموزش را نیز با توجه به استعداد وی می توان تشخیص داد. در حالت کلی نیز استعدادیابی در کیفیت آموزشی و در نتیجه تقویت استعداد دانش آموزان موثر خواهد بود.  

ارائه کتب و الگوهای آموزشی و البته بر اساس سرفصل های مصوب و با کیفیتی بهتر، از دیگر خدمات و برنامه های آموزشی مجموعه است. با هدف افزایش سطح یادگیری کودک و ایجاد رغبت به یادگیری و درس خواندن در این مجموعه اقدام به تألیف کتاب های داستان وار شده است. زبان روان و داستانی این کتابها در یادگیری بهتر مطالب نقشی مهم دارد. در دبستان ایران اروپا این مورد به خوبی مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون مجموعه از بهترین کتب اختصاصی داستان وار بهره مند است. 

از دیگر امکانات و خدمات آموزشی مجموعه که در تسهیل یادگیری موثر هستند؛ این موارد را می توان ذکر کرد: انجام پروژه ها و فعالیت های گروهی به منظور آشنایی با فعالیت های جمعی، وظیفه شناسی و مشارکت در کارها. برگزاری کلاس های آنلاین در پلتفرم های مخصوص. انجام برخی فعالیت ها به صورت بازی و کمک به تثبیت یادگیری آنها. محیط ورزشی سربسته و زمین های بازی با بهترین امکانات. کتابخانه های تکمیل شده از جدیدترین کتب، 

مزایای تحصیل در دبستان ایران اروپا

با توجه به مطالب بیان شده پیرامون دبستان پسرانه ویستا و امکانات و خدمات آن، قطعا تا به حال به مزایای تحصیل در آن پی برده اید. در این مجموعه آموزشی تقریباً هیچ کمبودی وجود ندارد و دبستان ایران و اروپا از این نظر نسبت به سایر مراکز آموزشی ارجحیت دارد. بنابراین، بدون هیچ گونه محدودیتی علم آموزان از سراسر کشور می‌ توانند از مزایای تحصیل در آن بهره‌ مند شوند. امکان اسکان علم آموزان به نحو احسن وجود دارد. چرا که مجموعه مجهز به هتلینگ ۵ ستاره است. بنابراین، مشکل مسکن و اسکان برای افراد غیر بومی به راحتی قابل حل است.

در دبستان بین المللی ایران اروپا تقریباً به تمام امکانات مورد نیاز توجه جدی شده و بهترین امکانات رفاهی فراهم آمده است. به طور مثال، غذای پرسنل مجموعه و دانش آموزان به لحاظ کیفی و سلامت کاملاً تضمین شده است. زیرا غذای سالم مجموعه از طریق بهترین رستوران‌ های استان تهران تامین می‌ گردد. همچنین، اغذیه ضمن تنوع بالا از سلامت و ارزش غذایی کافی برخوردار هستند. امکان استفاده از سرویس رفت و آمد وی‌آی‌پی با هدف رفع مشکل حمل و نقل، یکی دیگر از مزایای مهم تحصیل در این مجموعه است. فضای شاد و بروز کلاس‌ ها و محل تحصیل، وجود اماکن ورزشی متنوع و مناسب برای فصل‌ های مختلف سال و به کارگیری پیشرفته‌ ترین امکانات در تدریس و آموزش، از دیگر مزایای تحصیل در این مدرسه هستند.

Call Now Button