Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

رزرو زمان مصاحبه و آزمون ورودی

با توجه به سیستم آموزشی و تربیتی در مدرسه ایران اروپا ، جهت ارائه خدماتی منحصر به فرد و با کیفیت استاندارد، انتخاب دانش آموزانی یک دست از نظر سطح هوشی ، تربیتی و فرهنگی برای مدرسه بسیار حائز اهمیت می باشد و لذا در همین راستا مدرسه اقدام به طراحی آزمون و مصاحبه ورودی از تمامی فرزندانمان نموده است .

به علاوه با توجه به نیاز به همسان بودن دیدگاه مدرسه با اولیای گرامی در امور تربیتی ، فرهنگی و پرورشی مصاحبه جداگانه از اولیا نیز به عمل خواهد آمد و نهایتا از عزیزانی که واجد شرایط می باشند جهت ثبت نام دعوت می گردد.

مواردی که در آزمون ورودی کودکان عزیز مد نظر قرار داده خواهد شد شامل مواردی چون

1-سطح هوشی

  • مهارت و توانایی لازم جهت آموختن و استنباط و فهم مسائل
  • سازگاری با محیط
  • استفاده از تجربیات سابق و پیشین و داشتن استدلال و داوری درست و یافتن راهکارهای هوشمندانه و عقلانی در رویارویی با مسائل و رویدادها

و در همین راستا تست های معتبر بین المللی جهت ارزیابی موارد فوق از کودکان به عمل خواهد آمد

2-توجه و تمرکز

  • تست IVA، آزمون بررسی توجه و تمرکز است که به اختصار IVA -2 CPT گفته می شود. IVA-2 CPT مخفف Integrated Visual and Auditory Continues Performance Test به معنای آزمون بررسی یکپارچه ی عملکرد دیداری – شنیداری می باشد. این تست، یک آزمون تخصصی جهت بررسی توجه و تمرکز و تشخیص دقیق اختلال نقص توجه-بیش فعالی(ADHD) در کودکان و بزرگسالان می باشد.

3- شخصیت فردی

  • شخصیت و رفتار فردی دانش آموز برای آموزش و تربیت پذیری بسیار حائز اهمیت می باشد و از همین رو بررسی دقیق شخصیت و عدم وجود نقصان های رفتاری در کودکان مانند پرخشگری، بیش فعالی و … جهت پذیرش در مدرسه بسیار حائز اهمیت می باشد و لذا موارد مذکور توسط تست های بین المللی استاندارد مورد ارزیابی قرار میگیرد.

نهایتا شما اولیای گرامی می توانید جهت رزرو وقت مصاحبه و آزمون ورودی نسبت به پر نمودن فرم زیر اقدام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

شایان ذکر است روال ثبت نام در مدرسه به شرح ذیل میباشد:

1-پر کردن فرم اولیه

2-تماس با اولیا جهت مشاوره اولیه و تور بازدید از مدرسه

3-هماهنگی تایم جهت مصاحبه و آزمون ورودی

4-دعوت از افراد قبول شده جهت ثبت نام قطعی

Call Now Button