Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا

معرفی پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا

برای شناخت حرفه‌ای‌ترین و بهترین مدرسه‌های اروپایی در ایران معیارهای متفاوتی وجود دارد. وابسته به اینکه والدین از مدرسه مورد نظر چه انتظاراتی را داشته باشند عملکرد کادر آموزشی نیز متفاوت خواهد بود. دبستان، مقطعی است که بیشترین تاثیر را بر روی فرزند شما خواهد داشت. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد این مقطع، مقطعی است که در آن علایق شما به تحصیل افزایش و یا کاهش پیدا می‌کند.

در یک مدرسه باید ویژگی‌های زیادی وجود داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها فضای مناسب برای تحصیل است. منظور از فضای مناسب، ساخت و ایجاد محیطی است که دارای امکانات استانداردی باشد و وجود این امکانات باعث آرامش ذهنی برای دبیران و دانش آموزان می‌شود. یکی از این راه‌ها ایجاد یک فضای مناسب برای تفریح و بازی فرزندان می‌باشد.

 این موارد می‌تواند تا مقدار بسیار زیادی در روحیه فرزندان شما تاثیرگذار باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم فضای آموزشی در مدرسه تاثیر بسیار زیادی در یادگیری دانش‌آموزان دارد و باعث آرامش ذهنی دوچندان آنها خواهد شد.

پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا

در پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا، زبان انگلیسی فرزندان شما به بهترین نحو ممکن تقویت می‌شود. مهارت‌های زبان آموزی نیز در فرزندان شما شکوفا خواهد شد. این کار با استفاده از برنامه‌ریزی مدون و منابع به روز و استراتژی‌های نوین آموزشی انجام می شود.

 قطعاً لازم است بدانید علاوه بر مهارت‌های زبان انگلیسی و دوره‌های زبان آموزی، پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا نیازهای مختلفی را برای ارزیابی فرزندان شما در نظر می‌گیرند.

تربیت کودکان در پیش دبستانی و دبستان

تربیت در دنیای امروزه مفهوم بسیار متفاوتی پیدا کرده است. اگر در گذشته هدف عمده از تربیت فرزندان بار آوردن انسان‌هایی شبیه به یکدیگر بود، تربیت امروزه و مفهوم آن، بسیار متفاوت می‌باشد. منظور از تربیت در دنیای امروزه، یادگیری، احترام به فرهنگ‌ها و مستقل اندیشیدن و عمل کردن می‌باشد.

تربیت متعادل هنگامی شکل می‌گیرد که رشد همه جانبه نوجوان و کودک شما به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد. پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا یک فضای تربیتی بسیار نوین و متفاوت را ایجاد کرده است. این فضا سعی دارد تا با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای روز دنیا، برترین برنامه تربیتی و رویکرد آموزشی بین المللی را در اجتماع و پیش دبستانی پسرانه بین المللی ایران و اروپا رواج دهد.

 برنامه‌ریزی و تدریس در پیش دبستانی پسرانه ایران  اروپا با رویکرد جهانی، در تربیت و مبتنی بر الگوی درسی و منطبق با ارزش‌های انسانی برنامه ریزی شده است. لازم است بدانید دوره‌های آموزشی در این مدرسه با توجه پروتکل‌های بین‌المللی ایجاد شده است.

رویکرد پیش دبستانی پسرانه ایران اروپا

فرزندان شما در مقطع پیش دبستانی با زبان انگلیسی آشنا می‌شوند و با یادگیری مفاهیم اولیه آن، اطلاعات کافی برای ورود به مقطع دبستان را به دست می‌آورند. لازم است بدانید در این مقطع حساس، به نیازهای روحی و جسمی دانش‌آموزان بیش از اندازه توجه می‌شود. در این مقطع همکاری والدین با کادر پیش دبستانی می‌تواند تاثیرات شگرفی بر روحیه فرزند شما بگذارد.

 افرادی که در این پیش دبستانی کار می‌کنند متخصصانی خبره و با تجربه هستند که دارای سابقه کاری درخشانی می باشند. همچنین دارای سن حداقل ۲۵ هستند و از لحاظ شخصیتی و پختگی رفتار، به حد مطلوبی رسیده‌اند.

 شاید برایتان جالب باشد بدانید تمامی استادانی که در این کلاس‌ها شرکت دارند کلاس‌های روانشناسی کودک و نوجوان را زیر نظر خبره ترین روانشناسان گذرانده اند. همین مورد باعث شده است تا در کنترل کلاس و ارتباط با دانش آموزان، دارای قوی‌ترین سطح ممکن باشند. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم هدف اصلی در پیش دبستانی، آشنا کردن فرزندان با زبان و دوره‌های آموزشی می‌باشد. در این مقطع سعی می‌شود تا علایق دانش آموزان به طور کامل کشف گردد و به همان سمت و سو هدایت شوند. همچنین مدرک تحصیلی تمامی مدرسین در این مجموعه، کارشناسی و در گرایش‌های زبان نیز دارای تخصص لازم هستند. لازم به ذکر است حداقل سابقه تدریس آنها ۶ سال می‌باشد. افرادی که در این مدارس به تدریس مشغول هستند حتماً باید دوره‌های چند ساله را در مدارس بین‌المللی ایران و اروپا طی کرده باشند. در این مقطع بازدیدهای علمی بسیار سختگیرانه‌ای از کلاس‌هایشان برگزار شده است تا از نظر اعضای هیئت علمی مورد تایید باشد.

پیش دبستانی پسرانه ایران و اروپا

در این پیش دبستانی شاهد موارد ذیل خواهید بود:

 آموزش‌های بسیار منظم و ترمیک بعد از پایان هر ترم.

معمولاً آزمون‌های شفاهی از دانش‌آموزان برگزار می‌شود و بر اساس اصول ارزیابی، برای هر شخص گزارش مفصلی در نظر گرفته می‌شود.

 همچنین در این مقطع اطلاعاتی نظیر میانگین و انحراف معیار دانش آموزان نیز به صورت واضح قید می‌گردد.

 ارزیابی در پایان سطح، منظور از ارزیابی پایان سطح، ارزیابی هر کتاب در انتهای آن می‌باشد. بعد از آنکه هر کتاب به صورت کامل تمام شود،  از دانش آموزان، آزمون‌های مخصوصی گرفته می‌شود و نتیجه آن به صورت کامل به اولیا گزارش داده می‌شود.

 گزارشی از وضعیت پیشرفت دانش آموزان از لحاظ علمی، آموزشی و اجتماعی در اختیار اولیا قرار می‌گیرد تا اولیا به صورت کامل از روند آموزشی فرزندان خود مطلع باشند.

سخن پایانی

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم پیش دبستانی، حساس‌ترین مقطع علمی برای هر کودک می‌باشد. سعی کنید در این مقطع فرزندان خود را تنها نگذارید و آنها را در مدارس نمونه، همچون پیش دبستانی پسرانه ویستا ثبت نام نمایید و اطمینان داشته باشید که این مدارس با بالاترین کیفیت و متدهای موجود سعی در آموزش و پرورش فرزندان شما خواهند داشت.

 در هر دوره می‌توانید بر فعالیت و پیشرفت فرزندان خود نظارت داشته باشید و از مربیان و کادر مدرسه گزارش کامل به همراه ریز جزئیات را درخواست نمایید. شاید عده‌ای از والدین نگران روابط اجتماعی فرزندان خود باشند. در این خصوص لازم است بدانید پیش دبستانی مقطعی است که روابط اجتماعی در آن بیش از هر موقع دیگری مورد بررسی و تقویت قرار می‌گیرد. در نتیجه در خصوص این موضوع جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

دبستان پسرانه ایران و اروپا با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کارشناسان و خبره‌ترین کادر آموزشی، در خدمت فرزندان شما می‌باشند. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم پیش دبستانی را می‌توان حساس‌ترین مقطع تحصیلی برای هر کودک در نظر گرفت. با خیالی آسوده به این مرکز اطمینان کنید و از روند کاری آن مطمئن باشید چرا که هر از چند گاهی توسط تیم بازرسی، بازرسی‌های بسیار سخت گیرانه‌ای از این مجموعه انجام خواهد شد تا سطح علمی و روابط کادر آموزشی با فرزندان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

Call Now Button