Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ارزشها

پیش دبستان و دبستان ویستا بر آن است که بهترین و به روزترین خدمات آموزشی و همچنین رفاهی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. ارزش و اولویت اصلی در تمامی زمینه‌های آموزشی، دانش آموز است. نیازهای دانش آموزان ما اصلی‌ترین ارزش است که ما را در تلاش‌هایمان برای به وجود آوردن مشارکتی کارآمد و موثر در راستای آموزش موثر یاری می‌نماید. ارزش ها، نقش نقشه راه را ايفا مي نماید و عملکرد کلیه دست اندکاران مجموعه نه تنها باید در راستای ارزش ها باشد، بلکه بايد در راستای تقويت و نهادينه سازي آنها نيز عمل نماید.

مدیران، مدرسین و پرسنل ویستا همواره به رعايت ارزش هاي بنيادين ذیل ملزم و متعهد می باشند:

  • کمال:

با در نظر گرفتن ارزش های اخلاقی که بر صداقت، عدالت، وقار و احترام به دانش آموزان استوار است، تلاش می کنیم ارتباطی صادقانه و حرفه‌‎ای با آنان به وجود آوریم.

  • احترام:

ارکان،مدیران و مدرسین همواره با دانش آموزان با وقار و حرفه ای برخورد می نمایند. ما تفاوت‌های شخصی رفتاری هر شخص را تشخیص داده و برخورد حرفه‌ای را بر مبنای این تفاوتها بنا می‌نهیم.

  • نوآوری و تعالی:

با عنایت به نامحدود بودن توانايي هاي انسان براي رشد و تعالي، ما همواره برآنیم که جدیدترین و به روزترین روش های آموزش و امکانات آموزشی  را در اختیار بگیریم و همواره از تغییرات مثبت در راستای ارتقای سطح کیفی استقبال می‌کنیم.

  • کار گروهی:

کارآمدی سیستم ما بر پایه کار گروهی، تنوع فرهنگی فردی و احترام متقابل بنا شده است. ما در قالب یک تیم یکپارچه بصورت گروهی فعالیت می کنیم تا بتوانیم آموزش را ارتقا بخشیم.

Call Now Button