Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ارزش ها در ویستا

  • خدمات:

مدارس ویستا بر آن است که بهترین خدمات آموزشی را در اختیار دانش آموزان و اولیا قرار دهد. اولویت اصلی در تمامی زمینه‌های آموزشی، دانش آموز است. نیازهای دانش آموزان ما اصلی‌ترین انگیزه‌ای است که ما را در تلاش‌هایمان برای به وجود آوردن مشارکتی کارآمد و موثر در راستای آموزش یاری می‌کند.

  • کمال:

با در نظر گرفتن ارزش های اخلاقی که بر صداقت، عدالت، وقار و احترام به دانش آموز استوار است، تلاش می کنیم ارتباطی صادقانه و حرفه‌‎ای با آنان به وجود آوریم.

  • احترام:

پرسنل و مدرسین همواره با تمامی دانش آموزان با وقار و حرفه ای برخورد می کنند. ما تفاوت‌های شخصی رفتاری هر شخص را تشخیص داده و برخورد حرفه‌ای را بر مبنای این تفاوت ها بنا می‌نهیم.

  • ارتباطات:

همواره تلاشمان این است که ارتباطاتمان را با تمامی دانش آموزان،اولیا، مدرسین، پرسنل و همچنین شرکای تجاری توسعه و تقویت بخشیم.

  • نوآوری:

ما همواره برآنیم که جدیدترین و به روزترین روش های آموزش و امکانات آموزشی  را در اختیار بگیریم و همواره از تغییرات مثبت در راستای ارتقای سطح کیفی استقبال می‌کنیم.

  • کار گروهی:

کارآمدی سیستم ما بر پایه کار گروهی، تنوع فرهنگی فردی و احترام متقابل بنا شده است. ما در قالب یک تیم یکپارچه بصورت گروهی فعالیت می کنیم تا بتوانیم آموزش زبان را ارتقا بخشیم.

ثبت نام شروع شد!!

شروع پیش ثبت نام مدرسه آفاق ویستا

به اطلاع اولیا گرامی میرساند ، پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان پسرانه آفاق ویستا شروع شد.به همین جهت اولیا گرامی میتوانند با تکمیل فرم پیش ثبت نام از طریق دکمه زیر ، برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

Call Now Button